#1 2012-01-23 12:54:52

Niklaus

GM/Wilkołak/Dowódca Straży

Zarejestrowany: 2012-01-19
Posty: 47
Punktów :   

Rasy

W królestwie Trzech Koron nie ma miejsca dla słabeuszy. Przeżyje ten, kto jest silny i zdecydowany. Teraz musisz podjąć najważniejszą decyzję w swoim życiu. Jako kto chcesz się narodzić?


http://img528.imageshack.us/img528/8991/czarownica.jpg
Znaczenie symbolu: Koło podzielone na cztery części symbolizuje cztery żywioły, którymi czarownice potrafią bardzo dobrze władać,
zresztą jak każdym innym rodzajem magii.
I.Czarownice
Opis: Potomkowie Matki w prostej linii. Nie słyną ze swojej siły a mocy umysłu. Rzadko kiedy można spotkać ich przedstawiciela
z mieczem, włócznią lub w ciężkiej zbroi. Nie potrzebują ostrza, by zrobić komuś krzywdę. Specjalizują się w atakach dystansowych,
praktykują magię, wykorzystując moc księżyca. Doświadczone czarownice potrafią spojrzeniem wznieść pożar, unieruchomić przeciwnika
lub stworzyć iluzję bólu. Ze względu na swoje korzenie cieszą się największym szacunkiem.

Pierwsza Czarownica w królestwie: Luminia
Główna klasa: mag
Główne profesje: kapłan, alchemik





http://img269.imageshack.us/img269/8053/wilkoak.jpg
Znaczenie symbolu: Koło, z którym styczne są podwójne łuki symbolizuje Księżyc, któremu Wilkołaki zawdzięczają swoje istnienie,
tak samo, jak Pierwszej Czarownicy, na której cześć zamieszczono w nim jej symbol.
II.Wilkołaki
Opis: Srebrnoocy potomkowie Księżyca, posiadający dwoistą naturę. Przekształcają się w krwiożercze bestie, często niszcząc
przy tym swoje wyposażenie - chyba że jest ono przystosowane do likantropii. Jedynie doświadczone Wilkołaki potrafią
zachować trzeźwość umysłu. W trakcie przemiany ich nagie ciało pokrywa gęsta sierść (głównie na nogach i karku),
wyostrzają się im zmysły, podnoszą statystyki. W czasie pełni mogą dokończyć przemianę w potężne basiory.
Na co dzień spotykani w specjalnych, lekkich zbrojach odpornych na zniszczenia podczas przemian. Z reguły używają mieczy
dwuręcznych. Starają się unikać ekwipunku zawierającego srebro, gdyż jest ono dla nich zabójcze. Przez kontakt ze srebrem
na ich ciałach wypalają się rany, po których później pozostają okazałe blizny. Oprócz niemałej siły Wilkołaki dysponują również
magią żywiołów, jednak nie przychodzi im to tak łatwo, jak Czarownicom. Są najbliżej natury i dlatego większość z nich
przez całe swoje życie poznaje właściwości wielu roślin i uczy się, jak wytwarzać zioła.

Pierwszy Wilkołak w królestwie: Luceat
Główne klasy: wojownik
Główne profesje: druid, kowal





http://img443.imageshack.us/img443/4453/wampirgo.jpg
Znaczenie symbolu: Koło podzielone na cztery części jest symbolem Czarownic, czterech żywiołów, jak i samej ziemi. Wampir
powstał dzięki mocy Pierwszej Czarownicy i Ziemi. Okrąg, który otacza to koło symbolizuje ogień, który jest dla Wampirów
śmiertelnym zagrożeniem.
III.Wampiry
Opis: Potomkowie Ziemi. Znani ze swojej siły, zręczności i wytrzymałości, najczęściej spotykani z ciężką, okazałą zbroją i robiącą
wrażenie bronią białą. Niektórych jednak charakteryzują wysoko rozwinięte spryt i szybkość, a sami preferują szybkie i bezbolesne
zabijanie. Od Ziemi, z której zostali stworzeni otrzymali jej nieśmiertelność. Wampiry, jako jedyna rasa, potrafią w przeciągu chwili
zregenerować swoje siły. Nie starzeją się, a ich rany goją się w przeciągu kilku chwil, i to bez pomocy mikstur czy ziół, z jakich korzystają
Czarownice i Wilkołaki. Są bardzo wytrzymałe. Śmiertelne zagrożenie stanowią dla nich jedynie drewno (powstałe z ziemi) i ogień
(który jako jedyny żywioł może ją spustoszyć). Wampiry nie są stuprocentowymi istotami żywymi. Poruszają się i funkcjonują,
dzięki piciu krwi innych stworzeń. Wysysają w ten sposób ich energię życiową i przywłaszczają ją sobie, jednak bez niej wampiry
nie przeżyły nawet kilkunastu dni, dlatego zawsze mają przy sobie awaryjną butelkę krwi. W chwili stworzenia Pierwszego Wampira,
Matka oddała mu cząstkę samej siebie, dzięki czemu przedstawiciele tej rasy mogą nieco korzystać z magii umysłu. Dzięki temu
doświadczone wampiry mogą wysysać z innych energię życiową nie tylko w postaci krwi, ale też prosto z mózgu, poprzez jedno
z opanowanych przez nie zaklęć.

Pierwszy Wampir w królestwie: Mortem
Główne klasy: rycerz, zabójca
Główne profesje: strażnik, zwiadowca

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.dobry-mudzyn.pun.pl www.zulnicamazancowice.pun.pl www.pokemonword.pun.pl www.narutoshippuuden.pun.pl www.czekamynagofry.pun.pl