#1 2012-06-07 16:48:02

Niklaus

GM/Wilkołak/Dowódca Straży

Zarejestrowany: 2012-01-19
Posty: 47
Punktów :   

Mag - mędrzec o trzech twarzach

Mag jest klasą, której głównymi przedstawicielami są Czarownice. Te magiczne istoty
potrafią bowiem czerpać energię z księżyca i wykorzystywać ją w różnorodnych zaklęciach.
Na początku swej kariery każdy mag musi wybrać konkretny kierunek, dziedzinę magii,
w którym będzie się specjalizował. I tak oto mag może zostać:

- mnichem [magiem umysłu],

- szamanem,

- kapłanem.


Po wkroczeniu na wyższy poziom wtajemniczenia [50% doświadczenia] magowie
zyskują już niewyobrażalną moc, są mistrzami w swoim fachu. Niestety to im nie wystarczy,
a ich żądza mocy staje się na tyle silna, że większość z nich poddaje się swym pragnieniom
i zaczyna praktykować najtrudniejszą sztukę magiczną - nekromancję. Jest to zjawisko
o tyle ciekawe, że każdy przypadek jest indywidualny i w praktyce łączy znane dobrze
zaklęcia z tymi zupełnie nowymi, co daje mu szerokie pole do popisu.

I. Mnich [mag umysłu]

Właściwie najtrudniejsza i najbardziej rozległa dziedzina magii, oczywiście zaraz
po nekromancji. Doświadczeni mnisi potrafią doskonale kontrolować swój umysł
i posiadaną energię i wykorzystywać ją do unieszkodliwienia przeciwnika czy kreowania
własnego świata. Magowie umysłu z czasem zdobywają wiedzę potrzebną do kontrolowania
i naginania czasoprzestrzeni.

II. Szaman

Szamani specjalizują się w magii żywiołów, choć tylko z jednym z nich zapoznają się bliżej.
Oczywiście zależy to od konkretnych przypadków. I tak oto mag, który obierze tę ścieżkę
będzie mógł korzystać z potęgi lodu, ognia, ziemi lub pioruna.

III. Kapłan

Kapłani to magowie, dla których wszystko jest białe lub czarne, którzy całkowicie poddają się
mocy światła lub mroku. Nie trzeba być geniuszem, by zrozumieć, że dla kapłanów mroku
późniejsze opanowanie nekromancji jest czystą formalnością. Niestety uniemożliwia to
w większości przypadków możliwość łączenia dwóch rodzajów magii. Z kolei kapłani światła
w żaden sposób nie nauczą się przyzywania umarłych, dlatego furtka nekromanty jest dla nich
zamknięta.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pokemonword.pun.pl www.czekamynagofry.pun.pl www.ppserw.pun.pl www.zulnicamazancowice.pun.pl www.narutoshippuuden.pun.pl